Thursday, November 6, 2008

Vēl viena interesanta pieredze

Tīrās sagadīšanās pēc es un divas manas dzīvokļa biedrenes tikām par žūriju Maltas puišu skaistumkonkursā „Mister personality”. Pirms mums jau trīs cilvēki no kojām bija žūrija Mis Maltas pusfinālā. Mēs noķērām divus zaķus ar vienu šāvienu – redzējām ne tikai misterus, bet arī misenes, kas bija ieradušās atbalstīt puišus. Katrai pilsētai ir sava pārstāve, kas cīnās par titulu mis Malta... Man jāatzīst, ka praktiski visas manas draudzenes ir trīsreiz smukākas par tām meitenēm, varbūt kādas 2-3 bija daudz maz ok, pārējās bija tiešām BRIESMĪGAS. Par puišiem, kas man bija jāvērtē, man vispār trūkst vārdu. Viņi defilēja mūsu priekšā, novilka žaketes, paspieda rokas, un mums bija jāliek atzīmes. Man būtu vieglāk vērtēt viņu drausmīgumu, nevis viņu lieliskumu! Jebkurā gadījumā, tā bija lieliska un SMIEKLĪGA pieredze. Mums bija jāliek atzīmes no 0 līdz 50. Visšausmīgākajam puisim, no kura es bēgtu, ja ieraudzītu uz ielas, es ieliku 20 punktus, bet manas dzīvokļa biedrenes pat salika 0, 5 un 10 tiem nabagiem. :D Lai Jums rastos priekšstats – daudzi no viņiem bija ģērbušies pilnīgi apspīlētās drēbēs, dažiem bija krekliņi ar dekoltē, un viņu rokas spiediens bija kā absolūtākai cacai – tikai ar pirkstu galiņiem... Vīrišķīguma tur nebija īpaši daudz :D Un personības ne tik. Bet nenoliegšu, ka bija ļooooti jautri.:)

1 comment:

Datze said...

izklausās vienk pat pārāk rēcīgi. pilnīgi sižets kādai filmai vai labāk - seriālam :D. "Draugiem" piem. Vispā es ar' gribētu tādu pieredzīti, heh :D